Tres medalles i tres mínimes per al club en el campionat autonòmic U20

La prova es va disputar en la pista de Gandia dissabte passat. Es penjaren els metalls els júniors Alejandro Martínez (plata en 400 m.l.), Arturo Climent (bronze en martell) i María Evangelista, bronze en els 100 m.l.
María Evangelista, Alejandro Martínez i Arturo Climent.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat en el Campionat Autonòmic Individual U20 (júnior) a l’Aire Lliure, més un control de marques, disputat a la pista de Gandia. Després de l’esdeveniment s’aconseguiren tres medalles, 1 de plata i 2 de bronze, així com dos llocs de finalistes.

Alejandro Martínez va ser plata en els 400 metres llisos i va aconseguir una mínima en els 200 m.l., en parar el crono en 22:81 segons, millor marca personal per a l’atleta. Una altra mínima i una altra medalla, esta vegada de bronze, va arribar en la prova de martell, on Arturo Climent va enviar l’artefacte de 6 kg a una distància de 48.53 metres. Tots dos atletes participaran en el Campionat d’Espanya U20, que es disputarà a Múrcia els propers dies 23 i 24 de juny. María Evangelista va obtindre un bronze en els 100 metres llisos. A més, aconseguiren llocs de finalistes Bernat Pérez, cinquè en els 100 metres llisos i Abdelhafid Said, cinquè en els 800 metres llisos.

En la mateixa competició es va disputar un control de marques, on van participar diversos atletes de l’entitat «grogueta». Un dels més destacats va ser Jorge Boscà, que va aconseguir la mínima per al nacional U18 en la prova dels 200 metres llisos, en detindre el crono en 23.16. Van completar el control els atletes Aina Olaso (javelina), Óscar Gimeno (martell), Noelia Faus (200 ml), Raúl Bellón (alçada), Alba Ortega (100 m.t.), Ausiàs Roch (triple salt), Alberto Fajardo (triple), Marina Collado (pes), Cristina Segura (alçada), Aitana Ferrairó (triple), José Jiménez (disc), Almudena de Quero (100 m.l.), Elisa F. Castro (100 ml) i Sara Segura, en triple salt.