Tres medalles per al club en el Campionat Provincial Individual Aleví a l’Aire Lliure

Xavier Miret va ser doble medallista, amb or i bronze en perxa i martell, respectivament, i Xavier Cabanilles va aconseguir un or en els 2.000 metres llisos. La prova es va disputar a Sueca. En el provincial infantil per equips, a Gandia, les xiques van quedar sisenes.

Equip femení de relleus 4×80 m.l. del CA Safor en el provincial infantil per equips, a Gandia.

Els joves atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar el passat cap de setmana en dos campionats provincials a l’aire lliure; l’individual aleví (U12) i l’infantil (U14) per equips. En el provincial aleví, disputat a Sueca, el club va obtindre tres medalles. Xavier Miret va aconseguir un or en perxa (1,55 m) i un bronze en martell (15,05 m), i Xavier Cabanilles va ser or en els 2.000 metres llisos, amb una marca de 7:14.15.

Xavier Miret i Xabier Cabanilles, a Sueca.

També van participar Ferran Escrivà (500 m.l. i llargada), Jacobo Ramírez (500 m.l. i alçada), David Ballester (500 m.l. i llargada), María González (500 m.l.), Valentina Rando (500 i 60 m.t.), Ana Boix (500 m.l.), Lluna Villar (60 mv i llargada), Nalea Vázquez (alçada i llargada), María González (llargada), i Pau Ángel Corral i Pablo Ballester en llançaments de disc i javelina.

D’altra banda, en el provincial infantil per equips, que es va celebrar a la pista d’atletisme de Gandia, les xiques van ser sisenes, mentre que els xics no van poder puntuar en no complir el nombre mínim de proves.

Etiquetes: