Tres medalles per al club en el Campionat Provincial Individual U12

En la prova, disputada a Sueca dissabte passat, pujaren al podi els alevins Julia Estruch, Xavier Cabanilles i Alejandro Todolí.
Part dels alevins a Sueca, entre ells els medallistes Xavi Cabanilles (dorsal 552) i Alejandro Todolí, amb el dorsal 562.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar dissabte passat a Sueca en el Campionat Provincial Individual U12 (aleví), dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana, on es van aconseguir tres medalles, dues de plata i una de bronze. Foren plata Julia Estruch en els 500 ml amb 1:29.73, i Xavi Cabanilles en els 1.000 ml, amb 3:28.61; mentre que el bronze va ser per a Alejandro Todolí en els 2.000 ml amb un crono de 7:33.11. Estruch i Todolí també van competir en alçada i Cabanilles en llargada.

L’equip masculí el van completar Ferran Escrivà (60 ml i llargada); Joaquín Sesé (500 ml i pes); Jacobo Ramírez (2.000 ml i alçada); Xavier Miret (60 mt i llargada); Pablo Ballester (llargada i pes) i Pau Àngel Corral, en disc i javelina.

Un altre grup d'alevins amb el seu entrenador, Toni Andrés. Davant d'ell, dempeus, la medallista Julia Estruch.
Un altre grup d’alevins amb el seu entrenador, Toni Andrés. Davant d’ell, dempeus, la medallista Julia Estruch.

En xiques també van participar Carmen Jordà (60 m i llargada); Merce Vitoria (primera en la seua sèrie en 60 m, i llargada); Paula Martí (1000 m i alçada); Nerea Corral (60 mt i alçada); María González (llargada i 2.000 m marxa) i Valentina Rando, en les proves de llargada i pes.

El grup d’alevins està format per uns 60 xiquets i el dirigeix un atleta de nivell, l’olímpic Toni Andrés, qui matisa que en esta franja d’edat “allò important no és tant la competició, sinó procurar que es divertisquen practicant esport». Andrés afegeix que l’escola del club “ha millorat moltíssim en l’última temporada i s’ha creat molt bon ambient entre pares, xiquets i entrenadors”.