Tres podis per al club en la Mitja Marató de Xàtiva

Mónica Mahiques va ser tercera en la classificació absoluta femenina i primera en Veteranes A, María Boscà va quedar tercera en Veteranes A i Peter Temmerman va ser tercer en Veterans B. Un total de 30 corredors ‘groguets’ participaren en la prova, celebrada diumenge passat. Uns altres membres del club van estar en el Trail de la Cuta, a Llocnou de Sant Jeroni.
Corredors del CA Safor en la Mitja Marató de Xàtiva.

Un total de 30 corredors populars del Club d’Atletisme Safor Delikia van participar diumenge passat en la XV Mitja Marató de Xàtiva, la veterana prova organitzada pel Club d’Atletisme Ajos de Xàtiva.

Va destacar Mònica Mahiques, qui va ser tercera en la classificació general femenina i primera en Veteranes A, amb un crono de 1:30:58. Uns altres podis per categories van ser els de María Boscà, tercera en Veteranes A amb 1:35:22, i Peter Temmerman, tercer en Veterans B amb 1:24:22.

Els podis de la Mitja i un moment de la cursa.

D’altra banda, set membres del club participaren dissabte en el Trail de la Cuta, a Llocnou de Sant Jeroni: David Bona, Juan Andrés Artés, Mónica Melo, José Torres, Julia Heredia i Edith Murillo, en els 21 km, i Lluna Villar, en els 9 km.

Trail de la Cuta.