Tretze medalles per al club en el Campionat Provincial Cadet Individual

La prova es va celebrar dissabte passat a l’estadi del Túria, a València. Es penjaren l’or Jordi Miret en alçada, Andreu Almenar en triple salt i Nerea Almiñana en martell.
Jordi Miret, Andreu Almenar i Nerea Almiñana.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va obtindre 13 medalles, tres d’or, tres de plata i set de bronze, al Campionat Provincial Sub16 (Cadet) Individual a l’Aire Lliure, celebrat dissabte passat a l’estadi del Túria, a València. El CA Safor va desplaçar a 46 atletes, dels quals 12 van pujar al podi. Com a anècdota, el podi masculí de salt d’alçada va estar copat per atletes “groguets” i en el femení de llargària la plata i el bronze van ser per al CA Safor. Jordi Miret va ser doble medallista, or en alçada i plata en llargada. Va ser el segon club amb més medalles, després del València Esports. Van aconseguir medalla d’or Jordi Miret (alçada, amb 1,79 m.), Andreu Almenar (triple salt, amb 12,52 m.), i Nerea Almiñana en llançament de martell de 3 kg, amb 41,28 metres.

Vicente Gimeno, Laura Sanchis i Adrià Gimeno.

Van ser plata Vicente Gimeno (alçada), Jordi Miret, en llargada, i Laura Sanchis, també en llargada. Es penjaren la medalla de bronze Adrià Gimeno (1.500 m. obstacles), Álvaro Burguera (alçada), Pau Frontera (martell), Daniel Jiménez (javelina), Aitana Ferrairó (llargada), Joana Escrivà (pes) i Carmen Escrihuela, en disc.

Álvaro Burguera, Pau Frontera i Daniel Jiménez.

L’equip masculí es va completar amb la participació d’Óscar Comes (300 m.l.), Joaquim Piqueres (300 m.l.), Andreu Almenar (llargada), Guillermo Vila (pes i disc) i Daniel Jiménez, en disc. La resta de xiques participants van ser Carla Pons, Binta Kelle Watt, Laura Sanchis i Aitana Ferrairó, en els 100 m.l.; Judit Blasco (100 m.l. i 300 m.l.), Lisaura Aguilera (100 m.l. i 300 m.t.), Alicia Crespo i Neus Sansaloni, en els 300 m.l.; Sara Mascarell i Aina Vila en els 600 m.l.; Paula Matoses (1.000 m.l.) i Nerea Fernández, en els 1.000 m.l.; Melany Giraldo (alçada), Marta Pérez (perxa), Miriam Vercher (llargada i triple salt), Nerea Almiñana i Carla Bravo, en martell; i Joana Escrivà, en javelina.

Aitana Ferrairó, Joana Escrivà i Carmen Escrihuela.