Triatló Xàbia

Diumenge passat, amb la disputa de la prova de distància Olímpica, va donar inici un matí de Triatló en la platja de l’Arenal de Xàbia en la que van participar prop de 200 triatletes. Una vegada acabada esta competició, va tindre lloc la prova corresponent a la distància Sprint en què van prendre l’eixida poc més de 250 participants.

El C.A. Safor Delikia Sport va tindre una gran representació i va obtindre molt bons resultats en la distància Olímpica. En dones la guanyadora va ser la triatleta del club groc Silvia Valero per davant d’Ana María Careres (Guerrer de Moixent) i acompanyada en el pòdium per la seua companya d’equip Mónica Melo. Silvia, amb aquesta victòria, culmina així una gran temporada. També aconseguia pujar al tercer caixó del pòdium de la seua categoria Sara Molina. L’equip femení, compost per Silvia Valero, Mónica Melo, Sara Molina i Suni Perales, aconseguia el primer lloc en la classificació per clubs.

triatlo-xabia-silvia

Per la seua banda, la prova masculina d’aquesta mateixa distància Olímpica també oferia bons resultats per als triatletes del club destacant l’actuació del triatleta de Miramar Bernat Capellino que entrava en meta en novena posició absoluta i obtenia la victòria en la categoria Sub23. Fernando Rocher també obtenia la victòria en la categoria Veterans 2. L’equip masculí format per Bernat Capellino, Ausias Solanes, Fernando Rocher, Hilde Ascó, Ivan García i Camilo Ortolá, també aconseguia pujar al tercer caixó del pòdium per equips.

En la prova de distància Sprint participaven Tonet Ferrando, Armand Lascoutounas, Jose Juan Sanchis i Miguel Todolí.