Volta a peu a Benirredrà 2015

Destacada presència groga, amb victòria de Fernando Escrivà inclosa

IMG-20150126-WA0013

Ahir diumenge es celebrava una nova edició d’aquesta prova de 9 quilòmetres, que transcorren pels carrers i voltants de Benirredrà.
El C.A. Safor va tenir un paper molt destacat en la prova: A més de ser un dels clubs amb més participants, diversos atletes del Safor Delikia aconseguien posicions d’honor.
Així Fernando Escrivà aconseguia la victòria absoluta en la prova, al qual seguia un altre atleta del club groc: Christian Climent, els dos també eren els dos primers veterans A en meta.
En la categoria de Veterans B, era José Antonio Gómez qui ocupava la primera posició. Posició que repetia Charo Pérez Gallardo a les Veteranes B.
També va participar Jesús Gomar qui es troba en plena pretemporada triatlètica i va ser el primer atleta en creuar la meta, encara que fora de concurs.