VOLTA A PEU BELLREGUARD – C.C.P. SAFOR VALLDIGNA

Dissabte passat se celebrava la III Cursa Popular Bellreguard, una nova edició d’esta prova de 7,5 quilòmetres, que transcorren pels carrers i contornada del municipi.

El C.A. Safor Delikia Sport tornava a acudir en massa a esta prova del I Circuit de Carreres Populars de la Safor Valldigna sent el club amb més participants en la prova, a mésde tindre un paper destacat en ella, ja que diversos atletes del club aconseguien posicions d’honor.

bellreguard-salva-1

Així Salva Gomar aconseguia la victòria absoluta en la prova, demostrant que continua en un estat de forma envejable. També aconseguien places d’honor en les diferents categories Manuel Martín de la Concepció en la categoria de Veterans B ocupant la tercera posició, així com Jerónimo Sánchez i Alfredo Matoses que ocupaven la segona i tercera posició respectivament en la categoria Veterans C.