Vora 400 xiquets participaren al Cross Escolar el 25 de novembre a Gandia

La prova la va organitzar un any més el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport i el Servei Municipal d’Esports a la pista d’atletisme.

Una de les proves al circuit de Cross Escolar, dissabte passat a la pista d'atletisme de Gandia.
Una de les proves al circuit de Cross Escolar, dissabte passat a la pista d’atletisme de Gandia.

La pista d’atletisme del poliesportiu de Gandia va acollir dissabte passat, dia 25, el Cross Escolar, dins dels Jocs Esportius. En la prova, organitzada pel Club d’Atletisme Safor Delikia Sport, juntament amb el Servei Municipal d’Esports, participaren prop de 400 xiquets i xiquetes nascuts entre els anys 2003 i 2011 de diversos col·legis i clubs de la comarca. El club anfitrió va aportar uns 150 xiquets.

L’objectiu era fomentar l’esport base, l’atletisme i el companyisme. Després de realitzar diversos circuits s’hi van establir dues classificacions, per clubs i per escoles. En la de clubs les primeres posicions van ser per a Vicent Benavent (CA La Valldigna) i Paula Cabanilles (CA Safor) en prebenjamí; Joan Cabrera i Ángeles Ferrando (ambdós del CA La Valldigna) en benjamí; Xavi Martínez (CC El Garbí) i Iman Bouzeaoyata (CE Corriol) en infantil; Xavi Cabanilles i Julia Estruch (ambdós del CA Safor) en aleví; i els cadets Yerai Marchant (CC El Garbí) i Neus Sansaloni, del CA Safor.

Un grup de joves atletes del CA Safor durant el Cross Escolar.

En la classificació per escoles van ser primers en les seues categories Miguel Escolano (Escola Pia) i Carla Miralles (Col. Gregori Mayans) en prebenjamí; Teo Escrivà (Col. Gregori Mayans), i  Irene Flores (Les Esclaves) en benjamí; Jordi Sanchis (Les Esclaves) i Teresa Fuster (Escola Pia) en infantil; Wassin Choucn (CP Montdúver) i Ingrid Almiñana (Escolàpies) en aleví; i la cadet Alejandra Mascarell, de Les Esclaves.

ENLLAÇ A FOTOGRAFIES en el perfil de FLICKR del club.