Vora 400 xiquets participaren en el Cross Escolar de Gandia organitzat pel club

La prova es va celebrar dissabte passat en la pista d’atletisme.

Moments del Cross Escolar a Gandia, dissabte passat.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va organitzar el passat dissabte, 1 de desembre, en la pista de atletisme de Gandia, un Cross Escolar dins de los XXXVII Jocs Esportius Municipals en el qual participaren 400 xiquets de diversos centres educatius i clubs esportius de la ciutat.

En modalitat de centres escolars els guanyadors per categories foren els següents: Mireia Toledo (Abad Sola) i Josep Herrero (MAS Calderón) en infantil; Luca Figueres i Paula Esteban (Esclaves) en aleví; Mateo Sánchez (Abecé) i Irene Flores (Esclaves) en benjamí; Pablo Cuesta (Carmelites) i Marta Monserrat (Abad Sola) en prebenjamí; i Jordi Sánchez (Esclaves) i Lucía Andrés (Esclaves) en cadet.

En clubs quedaren primers Olga Moratal (CA Safor) i Salva Escrivà (CA Safor) en infantil; Xavi Cabanilles (CA Safor) i Andrea Escrivà (CE Corriol) en aleví; Pedro Pérez (CA Safor) i Andrea Bonet (CE Corriol) en benjamí; Dídac Calatayud (CE Corriol) i Alejandra Savall (CA Safor) en prebenjamí; i Johel Faus (CA Safor) i Naiara Ruiz (CE Corriol) en cadet.