Vora 70 corredors ‘groguets’ van competir en la Volta a Peu a Simat

Pujaren al podi en la classificació general Carlos Ferrando (2n) i Jesús Gomar, tercer. La cursa es va disputar dimecres passat.

Alguns dels atletes groguets participants a Simat. / Foto: Jorge Donet.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present amb 66 corredors a la XXIX Volta a Peu de Simat, que es va celebrar dimecres passat, 25 de juliol. La carrera, sobre una distància de 7.200 metres, era puntuable per a la present edició del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna.

En la classificació general destacaren els atletes ‘groguets’ Carlos Ferrando, qui va ser segon amb 23:29, i Jesús Gomar, tercer amb 23:32. El primer classificat va ser Mohamed Rida Younes, el CA Automoció Moll, amb un crono de 23:18.

Podi mixte de la categoria sènior, amb Carlos Ferrando (al centre) i Jesús Gomar, a la dreta.

Altres podis en les seues respectives categories foren per a Alfredo Matoses (2n en Veterans D); David Ferrairó (3r a Veterans D); Karem Faus (1ª en Veteranes A) i Suni Perales, segona en Veteranes C.

Podi de Veterans C, amb Suni Perales.

Podi de Veterans D, amb David Ferrairó i Alfredo Matoses.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   FOTOGALERIA EN EL PERFIL DE FLICKR DEL CLUB.