Teika i el Club d’Atletisme Safor renoven la seua col·laboració una temporada més

L’empresa valenciana especialitzada en el ‘bon vending’ de cafè i productes d’elaboració pròpia porta una dècada donant suport a l’entitat ‘grogueta’. Reeditar l’acord suposa per al club adaptar-se al nom i la imatge de la companyia. El CA Safor Teika, en la seua aposta per l’esport femení, redissenya l’escut per a fer-lo més igualitari, i que figuren un home i una dona.

D’esquerra a dreta Lidia Balada i Vicent Boscà, del club, i Berti Barber, de Teika, en la seu de l’empresa.

 

El Club d’Atletisme Safor i l’empresa valenciana Teika han renovat una temporada més la seua col·laboració, tot i que esta vegada el recent canvi de nom i d’imatge de la companyia, especialitzada en el ‘vending’ de cafè i aliments frescos, també influirà notablement en l’entitat ‘grogueta’. Així doncs, el Club d’Atletisme Safor deixa de portar la marca “Delikia Sport” per a dir-se “CA Safor Teika”, i també ha de renovar la seua identitat corporativa a tots els efectes, incloent escut i equipació.

 

El president del club, Vicent Boscà, i la gestora esportiva, Lidia Balada, es van reunir recentment amb la supervisora del departament de màrqueting de Teika i sòcia de l’empresa, Berti Barber, en la seu de l’empresa, en el Real de Gandia, per a ultimar els detalls d’este acord.

 

La companyia gandiana, que va nàixer com a Cafemax fa 40 anys, va passar a ser Delikia l’any 2011, quan arribà un acord amb la gallega Maxelga per a incorporar els frescos en les seues màquines. Des de fa uns mesos, però, les dues firmes han pres camins diferents, donat que Teika, d’una banda, ha decidit afegir noves referències tot adaptant-se a les necessitats dels consumidors, com ara fruita o suc de taronja 100% natural espremut, i per una altra vol ser el més respectuosa possible amb el medi ambient. Per això l’empresa, en el seu nou pla de negoci, va ser rebatejada com a Teika, cosa que també afecta tots els seus patrocinis.

 

Ara bé, Berti Barber reconeix que el CA Safor “és una excepció” a la política de l’empresa, dins de la seua responsabilitat social corporativa, de donar suport a clubs o equips exclusivament femenins. “Col·laborem amb el club des de fa una dècada i ho fem sobretot per una qüestió sentimental i d’amistat, tot i que també ens alegra que el CA Safor aposte per fomentar el paper de la dona en l’esport, amb iniciatives com la Cursa de la Dona”, destaca Barber.

 

Per la seua banda, Vicent Boscà va assenyalar que Teika “és part de la família ‘grogueta’ i sempre ens ha ajudat en tot el que hem necessitat”. El president va afegir que la contribució de Teika “ha estat clau en els últims anys per a professionalitzar la gestió del club i ajudar-nos a créixer”. Per a la propera temporada el CA Safor Teika es marca com a reptes, segons el seu president, “continuar amb l’excel·lència en l’escola d’atletisme i procurar que les xiques pugen a Primera Divisió, com ja ho van aconseguir els xics”.

 

El nou logotip.

 

Respecte del canvi d’imatge, Boscà va comentar que al club li portarà “uns dos mesos completar-ho tot, però això és una qüestió menor”. El club farà un descompte en la nova equipació a aquells socis que lliuren la vella amb la marca “Delikia”, i després tota esta roba recollida que estiga en bon estat es donarà a una entitat solidària.

 

Un escut igualitari
Aprofitant este acord de renovació amb Teika, el club, que a finals d’este 2019 complirà 40 anys, ha redissenyat el seu logotip. En l’escut s’han fet diversos canvis. El principal ha estat el d’incorporar a la dona, perquè fins a la data hi havia dues figures que semblaven ser dos homes, i des d’ara hi apareix un esportista de cada sexe. A més, se li dóna més visibilitat a la perxa que porta un atleta. També es canvia la tipografia, tant en el nom (que passa a ser de la família Gilroy) com la de les sigles CAS, per una Nullshock. Es mantenen les tres anelles olímpiques de la base.

Etiquetes:  ,