EL CA SAFOR-DELIKIA SPORT ACONSEGUEIX LA QUARTA PLAÇA AL AUTONÒMIC INFANTIL PER EQUIPS AL AIRE LLIURE

El CA Safor – Delikia Sport va participar en el Campionat Autonòmic Infantil per Equips a l’Aire Lliure dels XXXV Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. Es va obtenir una brillant quarta posició en la categoria femenina i una meritòria sisena plaça en la masculina. Els equips de la Diputació de Castelló van guanyar en les dues categories. La competició es va disputar dissabte passat dia 27 de maig en sessió de vesprada al estadi del Túria de València.
A destacar les victòries a nivell individual de Neus Sansaloni en 1000 m.l. amb 3.11.60, Nerea Almiñana i Pau Frontera en martell amb 34.40 i 26.51 metres, respectivament, i Isabel Bayona en pes amb 9.02 metres, sent segona en disc amb 22.17 metres de la mateixa manera que ho van ser Álvaro Burguera a 500 m.l. amb 1.21.62 i Marta Pérez Rubiols en alçada amb 1.30 metres. La tercera plaça va ser conquerida per Ángela Casanova a 3 km. Marxa amb 17.41.77, Jordi Miret en alçada amb 1.40 metres i Maria Pérez Vilaplana i Andreu Almenar en perxa amb 2.05 i 1.85 metres, respectivament.
També van participar en la consecució d’aquests grans resultats del CA Safor – Delikia Sport els atletes Daniel Segura a 80 m.l. i 1000 m.l., Daniel Jiménez en 1000 m.o. i javelina i Guillermo Vila en pes i disc.
En fèmines van ser Aina Vila en 80 m.l., Carla Bravo a 150 m.l. i longitud, Paula Matoses a 500 m.l., Judit Blasco en 3000 m.l., Laura Vicente a 80 m.v., Marta González en 220 m.v., Miriam Vercher en triple i Joana Escrivà en javelina. La majoria van millorar els seus registres personals.





