Un centenar de joves atletes del club rep xarrades de psicologia esportiva

Les sessions les va impartir els dies 23 i 24 d’abril l’exatleta professional Davinia Albinyana.
Davinia Albinyana, amb un dels grups d’atletes, en la seu del CA Safor.

Els atletes de tecnificació del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport aprofitaren les vacances escolars de Pasqua per a participar en unes xerrades de psicologia esportiva i motivació organitzades pel club i impartides per Davinia Albinyana, exatleta professional i actualment psicòloga esportiva en el Centre Esportiu d’Alt Rendiment de Cheste.

Les sessions van tindre lloc els dies 23 i 24 d’abril a la seu del club, i per elles van passar un centenar de joves atletes, entre els grups de llançaments, salts, velocitat, fons i marxa. «Des del club entenem que la psicologia és fonamental per a l’esport de rendiment i competició, així que és bo oferir-los consells a través de xarrades com estes», va apuntar el director esportiu, David Melo.

Per la seua banda, Davinia Albinyana apunta que la figura del psicòleg «és complementària a la d’un entrenador i molt important en qualsevol club, sobretot aquells que treballem cada dia amb els esportistes, ajudant-los a gestionar els seus èxits i fracassos».