Ángela Casanova guanya la cursa dels 2.000 metres marxa a l’Espada Toledana

L’atleta sub-14 del CA Safor Delikia Sport es va imposar en la prova, disputada el passat 18 de novembre a Toledo.

El podi dels 2.000 m marxa sub-14 a Toledo, amb Ángela Casanova, del CA Safor Delikia Sport, al centre.

El passat 18 de novembre es va celebrar l’Espada Toledana 2017, un esdeveniment organitzat pel Club d’Atletisme de Toledo composat per la XXX Marxa Atlètica i el XXXIX Cross Nacional. El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va desplaçar a diversos esportistes en la que va ser una de les seues primeres competicions de la temporada.

En la prova de marxa, sobre una distància de 2.000 metres, l’atleta de categoria sub-14 Ángela Casanova va ser la primera classificada, amb un temps de 10 minuts i 20 segons. En la mateixa competició també van participar Alexandra Emilova, en categoria sub-16, amb un temps de 31 mn i 30 sg, i Zaira Zafra, en sub-18, que va fer un crono de 30 mn i 48 sg. Per la seua banda, en els 5.000 m marxa de categoria absoluta va prendre l’eixida el veterà José Manuel Barrios, tot i que es va haver de retirar al quilòmetre 2.

La marxadora Alexandra Emilova, en la competició de Toledo.