AQUATLÓ SUECA, TRIATLÓ ALT PALANCIA I TRIATLÓ CROSS SANTA POLA

Dissabte passat pel matí es celebrava la III Edició de Aquatló Les Palmeres a Sueca, on es disputava el títol autonòmic de la modalitat. La prova consistia en cobrir una distància 1km de natació més de 5 km de cursa a peu. Els triatletes del C.A. Safor Delikia Sport tenien una destacada actuació, així Bernat Capellino es proclamava campió autonòmic Sub-23 i Vicente Bou pujava al pòdium autonòmic en tercera posició de la categoria júnior.

Autonòmic Aquatló Sueca Bernat Capellino
Bernat Capellino Campio autonòmic Sub-23
Aquatlo Sueca Vte Bou
Vicent Bou al pòdium autonòmic

El mateix dia per la vesprada, se celebrava a la localitat de Navajas el XXVII Triatló de l’Alt Palància, on el club aportava un nodrit grup de participants, destacant l’actuació de David Ferrairó i Pilar Martí que aconseguien la primera posició en la categoria veterans 2 i veteranes 1 respectivament, així com el tercer lloc de Sara Molina en la categoria veteranes 1. També destacar la victòria de Marina Camps en el triatló escolar disputat també a Navajas.

Tri navajas Marina
Victòria de Marina Camps al Tri Escolar de l’Alt Palancia
Gran grup de triatletes groguets/es

A la localitat de Santa Pola al triatló Cross, destacar la victòria absoluta de Carles Ferrando, entrenador i coordinador de l’escola de triatló del club groguet, que aquest any competeix per la Universitat d’Alacant.