Autonomic Per Equips Infantil i Provincial Cadet Individual, cites importants de l´escola aquest cap de setmana

El equip femeni Infantil representará a l´escola davant els 8 millors equips de la Comunitat Valenciana

Dissabte per la vesprada , les xiques infantils disputaran el Campionat Autonòmic Infantil Per Equips a Valéncia.

Les xiques han entrat repescades i ja estan entre les 8 millors escoles de la Comunitat Valenciana . Serà la tercera participació consecutiva de l’escola , on els últims dos anys , van ser els xics els que van participar sent sisens en 2012 , i quarts el 2013 .

Aquest any seran les xiques qui recullen el relleu dels xics, en el seu debut en molts anys en una final autonòmica per Equips .

Els equips femenins participants són València Terra i Mar , com a campió de la Província de València , el CA Orihuela com a campió dela Província d’Alacant i el Col · legi Diputació  De Castelló( escola del millor equip absolut nacional , el Platges de Castelló ) com a campió de la Província de Castelló.

Al seu torn , un total de 5 equips han aconseguit la seva plaça mitjançant repesca, com són el Huracan Fent Camí de Mislata ( escola d’un altre equip de divisió d’Honor ) , el CA Vall d’Albaida , el C.A. Torrent, Les nostres veïnes del C.C. El Garbi i el C.A. Safor Delikia Sport .

L’equip femení que alinearà l’escola és el següent :

• 80 m.l. : Irene Perelló
  • 150 m.l. : Irene Perelló
  • 500 m.l. : Paula Martin
  • 1000 m.l. : Andrea Escrihuela
  • 3000 m.l. : Noelia Faus
  • 80 m.v. : Cristina Segura
  • 220 m.v. : Alba Ortega
  • Longitud : Sara Segura
  • Triple : Sara Segura
  • Alçada : Noelia Faus
  • Pèrtiga : Maria Perez
  • Martell : Vanesa Nedyalakova
  • Disc : Marina Parra
  • Pes : Marina Parra
  • Javalina : Cristina Segura
  • 3km Marxa : Amanda Llorenç .
  • 4×80 ml ​​: Irene Perelló , Cristina Segura , Noelia Faus , Paula Martin .

D’altra banda, el dissabte al matí es disputa el Campionat Provincial Cadet a Xativa , on l’escola participarà amb un total de 25 cadets . L’objectiu de l’escola serà intentar superar les 2 medalles obtingudes en el mateix campionat en Pista Coberta , e intentar fer bones marques que permetin a la majoria dels atletes classificar-se pel Campionat Autonòmic Cadet que es disputarà el proper Diumenge 18 de Maig.
Finalment , 3 velocistes del Club , participaran en un control de marques a Alacant el dissabte a la vesprada, seran Santiago Hernandez ,David Fuster , i Eva Estruch , que participaran en el doble hectòmetre .
Destacar també que el Divendres en jornada de vesprada, l’escola del CA Safor Delikia Sport organitza una jornada municipal, on
es donaran cita els atletes de les categories Benjamin , Aleví i Infantil dels Clubs i Col · legis de Gandia .

Molta Sort