Belén Sospedra i Irene González, medallistes en el Campionat d’Espanya Junior

Sospedra va ser plata en els 100 metres tanques i González es va penjar el bronze en pes. Hi hagué dues places de finalista amb Laura Sanchis en triple i Neus Sansaloni, als 1.500 m.l. L'esdeveniment es va celebrar el cap de setmana passat a Torrent.
Belén Sospedra i Irene González.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir dues medalles (una de plata i una altra de bronze), en el Campionat d’Espanya Individual Sub20 (Junior) a l’Aire Lliure, que es va celebrar el cap de setmana passat a Torrent.

Va ser plata Belén Sospedra en els 100 metres tanques, amb un crono de 14.18, fet que suposa rècord absolut del club. Sospedra, que entrena a València amb Yolanda Belda, ha estat una de les atletes més destacades del club esta temporada; l’única representant en nacionals absoluts, tant en pista coberta com a l’aire lliure, i la que més punts ha aportat a l’equip en la lliga nacional.

D’altra banda, va aconseguir la medalla de bronze Irene González en pes, amb un millor llançament d’11,82 metres. Esta marca és rècord del club ‘groguet’ en esta categoria.

A més, el club va obtindre dues places de finalista amb Laura Sanchis, que va ser setena en triple salt (11.88), i Neus Sansaloni, vuitena als 1.500 m.l. amb una marca de 4:42.66, que representa rècord Sub20 del club. Les quatre atletes van fer la millor marca personal en este campionat.

També participaren Carla Breco, que va ser 12 en la final dels 3.000 m.l. amb marca personal, Mar Olvera, l’11 en martell; Mónica Pascual, que es va quedar en les semis dels 800 m.l.; i Sabri Messadi, que va ser segon de la seua semi i podria haver passat a la final si no hagués estat per la seua condició d’estranger.

L’últim campionat de la present temporada a l’aire lliure per al club serà el Sub16 (Cadet), este cap de setmana a Avilés.