BERNAT PEREZ ACONSEGUEIX LA MINIMA JUVENIL ALS 200 METRES LLISOS.
4 medalles a la 1º Jornada del Campionat Provincial Junior-Promesa
El passat cap de setmana es va disputar un control de marques dissabte per la vesprada al velòdrom Luis Puig de València. El mes destacat era l’atleta de Tavernes de la Valldigna, Bernat Pérez. El velocista preparat per David Melo aconseguia la mínima en els 200 metres llisos per a participar en el Campionat d’Espanya Juvenil, que es disputarà a Salamanca el 5 i 6 de març.
Bernat establia una millor marca personal, 23.39, superant per una centèsima de segon els 23,40 que exigeix la Federació Espanyola d’Atletisme per a participar al Nacional Juvenil (Nascuts al 1999 i 2000).
A mes de Bernat,un nutrit grup d’atletes groguets participaven al control: Tario Pons en els 200 metres llisos, Javier Polo en els 1500 metres llisos, Cristina Segura (Que aconseguia un nou record cadet de l’Escola amb 10.31) i Laura Medina als 60 metres tanques, María Pérez en salt amb perxa, Sara Segura, Neus Juan i Ausias Roch en Triple Salt i els cadets Noelia Faus, Irene Perelló, Cristina Llinares, Paula Martin, Josuer Rosero, Borja Cervera, Joan Cloquell i Jaume Manzanas en els 600 metres llisos.
Per altra banda el Diumenge al matí es va disputar la 1a Jornada del Provincial Júnior i Promesa on el CA Safor Delikia Esport va obtindre un total de 4 medalles.
Aconseguien el títol provincial, Santiago Hernández en els 400 metres llisos categoria Júnior, Raúl Bellón en categoria promesa aconseguia l’or en salt de longitud i la plata en salt d’alçada, i Ausiàs Roch aconseguia la medalla de bronze en salt de longitud categoria Júnior. Tambe participaren Victor Argento en 400 m.ll. i Eva Estruch en 60 m.ll.
Al mateix temps es va disputar el control de marques on varen participar: Sara Segura i Blanca Peris en alçada, Neus Juan i Iván Duarte en longitud, Saúl Villena,Juanjo Palao i Lucía Rico en 800 ml, Iván Martínez, Núria Melgarejo, Alexia Pedros, Laura Medina i Cristina Segura en 60 M.L.
L’atleta de combinades Victor Leca participar també en el control de Proves Combinades de aconseguint una tercera posició en categoria Junior.