BERNAT PEREZ, QUART A LA FINAL DELS 60 M.L DEL NACIONAL JUVENIL

Bernat Perez, quart al nacional Juvenil

Tan sols 3 mil·lèsimes de segon van separar al valler Bernat Perez de conquerir la medalla de bronze en la final dels 60 metres llisos del Campionat d’Espanya Juvenil disputat a Sabadell aquest cap de setmana. A la gran final, Bernat aconseguia el mateix temps que el tercer, el gallec Santiago Presas, els dos van fer 7 segons  i 16 centèsimes, i per decidir el bronze es va haver de mirar les mil·lèsimes, sent tan sols de tres mil·lèsimes la diferència entre tots dos, relegant a Bernat al quart lloc.

S’imposava el valencià Gerard Sapena amb 7.04 mentre que la plata era per a Oscar Izquierdo de Ciudad Real amb 7.13. En el camí a la final, Bernat aconseguia 7.24 a les eliminatòries i uns magnífics 7.14 en la seva semifinal, que és un nou límit personal per al valler. Excel·lent actuació del velocista preparat per David Melo, sobretot després de tenir molts problemes físics en forma de lesió durant aquest hivern que van fer perillar la seva participació en aquest campionat.

Bernat Perez, Maria Evangelista, Ivan Duarte i Jesus Ramis.

Sort dispar per als altres dos velocistes de l’escola grogueta. Maria Evangelista es quedava a les eliminatòries tant dels 60 m.l com en els 200 m.l. amb 8.27 i 27.02, mentre que Jesus Ramis era desqualificat per trepitjar línia interior en les eliminatòries dels 200 metres llisos.

Finalment, el saltador preparat per Ivan Martinez, Ivan Duarte, era 9è a la final de salt de llargada amb un millor intent de 6.39, a només 3 centímetres de poder passar a la millora.

 

 

Traducir