BONS RESULTATS A LA XXV VOLTA A PEU MIRAMAR

Dissabte passat es celebrava la XXV edició de la Volta a Peu Miramar, amb distàncies per als més menuts i la prova reina, que consta de 8.3 quilòmetres, que començava a les 20.30 hrs amb un circuit que transcorre pels carrers i voltants de la platja de Miramar.
El vencedor de la prova va ser l’atleta Salva Gomar seguit molt de prop per Fernando Escrivà, els dos atletes estan demostrant estar en un estat de forma sensacional.
El C.A. Safor Delikia Sport va tenir un paper molt destacat en la prova, a més de ser un dels clubs amb més participants, diversos atletes del Safor Delikia aconseguien pujar al pòdium.
Així, Javier Cabanilles, en la categoria de Veterans A, ocupava la segona posició amb un temps de 00:30:45.
També Alfredo Matoses aconseguia la victòria en la categoria de Veterans B, al que seguia un altre atleta del club groc Manuel Chiner, els dos entraven entre els 15 primers absoluts amb un temps inferior als 29 min.

Enhorabona a totes i tots

Alfredo Matoses y Manolo Chiner