Caps de setmana d’activitat frenètica: Almoradí, Valencia i Gandia

El passat cap de setmana els integrants del C.A. Safor Delikia es repartien en diversos fronts i diverses disciplines atlètiques :
D’una banda i a nivell federat , l’equip de Cross es desplaçava a Almoradí per disputar el Cross d’Almoradí , prova puntuable per al circuit autonòmic de cross.
En categoria sènior femenina , Davinia Albinyana aconseguia ser tercera, la mateixa posició que ocuparia Salva Gomar en Promesa Masculí. En júnior masculí , Andrés Bella finalitzava vuitè , en Sènior Masculí Antonio IMG_3029Morant era vinté cinquè i finalment José Martínez en categoria veterà masculí finalitzava trenta-novè .
Cal destacar que totes les carreres es van córrer a ritmes elevats , ja que els participants busquen obtenir bons resultats per poder formar part de la selecció valenciana que prendrà part del Campionat d’Espanya de Cross .

També en la matinal de diumenge , a València es celebrava el VI 10K Divina Pastora de València , una prova que reuneix la flor i nata de l’atletisme popular valenciana, prova d’això és que fins a 168 atletes van aconseguir baixar de 35 minuts en els 10 quilòmetres. Entre ells hi havia tres atletes del Safor Delikia : Ferran Estruch ( 33:37 ) , Xavi Blasco ( 33:41 ) i Felipe Fayos ( 34:51 ) .

I ja a casa en el Quilòmetre Vertical de Gandia , fins a 23 membres del Safor participaven en aquesta clàssica prova que organitza el Club Alpí tant en la carrera com en la marxa . Destacant l’onzena posició absoluta d’Álvaro Climent i la segona en la categoria de Veteranes de Mónica Mahiques .

L’activitat contínua en aquest inici d’any i aquest proper cap de setmana , s’inicia la temporada de duatló amb el Duatló d’Almenara , on el Safor Delikia presenta equip masculí i femení que defensa el títol aconseguit la temporada passada a la lliga de clubs .
A més també se celebra la mitja marató de Santa Pola i el trail la Malla de Barxeta on el club groc també tindrà destacada representació.