Cinc atletes cadets van participar en el Campionat d’Espanya Individual U16

L'esdeveniment es va celebrar a Castelló el passat cap de setmana. Van competir Borja Ortega (1.000 m), Claudia Martínez (llargada i triple salt), Daniel Ros (perxa), Neus Sansaloni (1.000 m) i Mireia Juan, en martell.
Els cadets, a Gandia, abans de partir a Castelló. (Arxiu).

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar amb cinc atletes en el XVII Campionat d’Espanya U16 a l’Aire Lliure, que es va disputar el passat cap de setmana a Castelló; els cadets Borja Ortega (1.000 m), Claudia Martínez (llargada i triple salt), Daniel Ros (perxa), Neus Sansaloni (1.000 m), i Mireia Juan, en martell. Sansaloni, Juan i Ros debutaven en un esdeveniment d’estes característiques.

El valler Borja Ortega, després de realitzar un bon temps de 2:40.22 a la semifinal dels 1.000 metres, progressà a la final, va estar per davant en bona part de la cursa, però se li va encallar l’última volta, i amb un crono de 2:45.31 no va poder ficar-se en els llocs de capçalera. També en els 1.000 metres Neus Sansaloni es va quedar a les portes de passar a la final, però la seua marca de 3:16.79 en comparació amb la resta de xiques va ser insuficient.

Mireia Juan va acabar novena en martell amb un llançament de 38.34 metres, prop de la seua marca personal. Daniel Ros en perxa també va quedar novè amb un salt de 3.46 metres. Claudia Martínez en llargada ha estat millor durant tota la temporada que en este campionat final, on va quedar la 14a en salt de llargada amb 4.76 metres i la 23a en el triple salt amb 10.59 m.

Cap dels atletes no va aconseguir la seua respectiva marca personal. Amb tot, el director tècnic del club, David Melo, valora el fet que hagen arribat fins a un nacional i espera que els haja servit d’experiència de cara a la temporada vinent.