Cinc atletes viatgen al Campionat d’Espanya Cadet

Jeremy Fernández, Ángel Alemany, Julia Estruch, Mireia Pérez i Camila Estrebou competiran este cap de setmana a Lleida. El club també estarà en el campionat autonòmic juvenil, a Castelló.
Els cinc atletes, a Lleida.

Cinc atletes del Club d’Atletisme Safor Teika participaran en el Campionat d’Espanya Individual Sub16 (Cadet) i de Clubs 4×100, que se celebrarà este cap de setmana a Lleida. Es tracta de Jeremy Fernández (llargada i triple salt), Ángel Alemany (llargada), Julia Estruch (600 m.l), Mireia Pérez (llargada) i Camila Estrebou, en els 100 m.l. Els entrenadors que completaran l’expedició són Andrés Dénia, Iván Martínez, Alberto de Oliveira i José Miguel Barrios.

La final masculina de llargada serà diumenge a les 11.30 h, i la femenina dissabte a les 18 hores. La final masculina de triple salt serà dissabte a les 19.55 hores. La primera semifinal femenina dels 600 m.l. serà dissabte a les 19:30 hores. La semifinal femenina dels 100 m.l. serà dissabte a les 18.40 h.

D’altra banda, el club també viatjarà al Campionat Autonòmic Sub18 (Juvenil) a l’Aire Lliure i control de marques, que es disputa a Castelló este dissabte, amb una trentena d’atletes.