Club i escola participen a la Cursa del Raval

LogoRavalAquest proper Divendres 6 de desembre, Club i Escola participaran en la cursa del Raval.

El Club presenta una inscripció de 68 adults, que participaran amb un total de 1662 inscrits. La prova per als adults seran  10 km, recorrent  el barri cèntric i històric del Raval, al cor de la ciutat ducal.

Per la seva banda, l’escola, batent tots els registres de participació d’anys anteriors, presentarà un total de 104 xiquets i xiquetes, d’un total de 939 xiquets inscrits, sent l’entitat amb més participació de totes les inscrites.

En el cas dels xiquets, participaran totes les categoríes de l´escola, els que tenen 1 any d’edat, fins als 15 anys, en distàncies que varien en funció de la categoria, des dels 135 metres dels pipionets als 2700 metres dels cadets.

Les proves començaran en els mes menudets a les 09:45 h, i finalitzaran en els 10 km dels adults a les 11:30 h.

La prova estarà organitzada per l’Associació de Veïns del Raval i Ajuntament de Gandia