CURSA BELLREGUARD I TRIATLÓ ALTO PALANCIA

Eixida social amb MTB

El Dissabte 24 de juny tenia lloc la IX «Corre de Nit» Cursa Platja Bellreguard-Guardamar 2017, on una vintena de corredores i corredors del C.A. Safor Delikia Sport prenien part de la prova, destacant el pòdium aconseguit per David Ferrairó, pujant al segon caixó de la seua categoria.

Per altra banda, el club també celebrava una activitat social amb la tradicional eixida nocturna en mtb des de Villalonga fins a L’Orxa, amb sopar en aquesta última localitat i posterior tornada.

També el diumenge es disputava el 28 Triatló Alto Palancia en la localitat de Navajas, on una bona representació del club es desplaçava fins eixa localitat per a disputar aquest triatló Sprint. El primer groguet en creuar la meta era Christian Climent seguit d’aprop per Javi Cabanilles. Aconseguien pujar al pòdium en les seues respectives categoríes Fernando Rocher en tercera posició i Silvia Valero que aconseguia la primera plaça i a més entrava a meta en la quinta posició absoluta de les fèmines.