DAVINIA ALBINYANA PARTICIPA AL CAMPIONAT DEL MÓN DE DUATLÓ

Davinia Albinyana
Davinia Albinyana

Aquest cap de setmana es celebra el campionat del món de Duatló en la ciutat asturiana d’ Avilés. Davinia Albinyana aconseguí plaça directa al mundial amb el bronce aconseguirt al nacional d’elit.

Els millors especialistes mundials del duatló participaran en la cita més important d’aquesta modalitat esportiva. Duatletes de Japó, Mèxic Brasil, França Italia, Alemania… Davinia intentará fer la millor actuació possible ja que debutarà a la distancia standard (10km carerra-40 km bici- 5km carrera).

La atleta i també duatleta del Club Atletisme Safor Delikia representará a la roja junt a més membres de la selecció nacional. Amb aquesta participació Davinia sumará 2 internacionalistas, ja que fa 2 anys va participar al europeu élit a Holanda i fou campiona del món en GG.EE.

L’objectiu de Davinia, preparada per Alex Blasco, és intentar entrar en les top 15 del món i continuar amb la temporada d’atletisme amb la pista aire lliure amb el seu Club Atletisme Safor Delikia.

Traducir