Deu medalles en l’autonòmic individual júnior en pista coberta

Van ser or Cristina Segura en alçada i Marina Collado en pes. Va ser plata Josuer Armando Rosero en els 800 m.l. Es penjaren bronzes Jorge Boscà (400 m.l.), Andrea Escrihuela (400 m.l.), Alexia Pedrós (200 m.l.), Yago de la Fuente (triple salt), Maria Pérez (perxa), Alícia Evangelista (alçada) i Alba Ortega en els 60 m.t. El campionat es va disputar el passat dissabte al pavelló Lluís Puig de València.
Alba Ortega, Cristina Segura i Marina Collado.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir 10 medalles (dues d’or, una de plata i set de bronze) en el Campionat Autonòmic Individual Sub20 (Junior) en Pista Coberta, que es va disputar el passat dissabte a l’estadi Lluís Puig de València.

Van ser or Cristina Segura en alçada, amb 1.55 m., i Marina Collado en pes, amb 9.60 metres. Es va penjar la plata Josuer Armando Rosero en els 800 m.l, amb 1:58.41. Uns altres atletes van ser medalles de bronze: Jorge Boscà en els 400 m.l. amb 50.84; Andrea Escrihuela en els 400 m.l., amb 1:02.91; Alexia Pedrós en els 200 m.l., amb 27.73; Yago de la Fuente en triple salt, amb 13.75 m.; María Pérez en perxa, amb 3.20 m., Alicia Evangelista en alçada, amb 1.36 metres; i Alba Ortega en els 60 metres tanques, amb 10.04.

Jorge Boscà, Alexia Pedrós i Josuer Rosero.

També van competir Joan Cloquell (400 m.l.), Mario Rico (triple salt), Alba Ortega (60 m.l.) i Alicia Evangelista en els 60 m.t. Uns altres atletes del club van prendre part en un control de marques.

María Pérez, Yago de la Fuente, Andrea Escrihuela i Alicia Evangelista.