Dos bronzes per a Pilar Rubio en el Campionat d’Espanya Màster

La prova, en pista coberta, es va celebrar dissabte passat a Salamanca. Neus Sansaloni (U16) va competir diumenge amb la selecció valenciana en el Campionat d'Espanya de Camp a través per Autonomies.
Pilar Rubio, a la dreta, amb un dels seus dos bronzes a Salamanca.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Pilar Rubio (F40) es va penjar dues medalles de bronze dissabte passat al XXIX Campionat d’Espanya Màster en Pista Coberta, celebrat a Salamanca. La fondista va competir en els 800 metres llisos, amb una marca de 2:26.54, i en els 1.500 m, amb un crono de 4:53.75 que també li va valdre un altre bronze. En el campionat els atletes valencians van tindre una gran actuació, i van recollir un total de 45 medalles, de les quals 26 metalls per a les dones.

Pilar Rubio participarà en el proper Campionat d’Europa Màster en Pista Coberta, que serà a Madrid del 19 al 24 de març, en la prova dels 800 metres, i també ha estat convocada amb la selecció valenciana per al Campionat d’Espanya de Cross per Federacions, que es disputarà este diumenge a Mèrida. En esta prova també acudirà una altra esportista del club, Andrea Abad, en categoria U23.

Dalt, Neus Sansaloni (segona per l'esquerra) amb la selecció valenciana de cross a San Pedro del Pinatar, i sobre estes línies en carrera.
Dalt, Neus Sansaloni (segona per l’esquerra) amb la selecció valenciana de cross a San Pedro del Pinatar, i sobre estes línies en carrera.

D’altra banda, a San Pedro del Pinatar (Múrcia) va tindre lloc diumenge passat el Campionat d’Espanya de Camp a Través U18 i U16 per Autonomies, organitzat pel Consell Superior d’Esports, i al qual va acudir Neus Sansaloni dins de l’equip cadet (U16) femení de la selecció valenciana, junt amb altres quatre atletes. El combinat va aconseguir la desena plaça. A nivell individual, Neus va invertir 12 minuts i 37 segons per a completar el circuit, en l’entorn del poliesportiu, sobre una distància de 3.000 metres.