Dues medalles en el Campionat Provincial Aleví

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir dues medalles, una de plata i una altra de bronze, en el Campionat Provincial Individual Sub12 (Aleví), celebrat a Sueca diumenge passat. Va ser plata Sara Gavilà en els 60 m.l., amb 9.65, i bronze Samuel Donet en els 2.000 metres marxa, amb un temps de 14:05.60.
També van competir Sara Gavilà (llargada), Samuel Donet (pes), Dina Soudani (60 m.l. i llargada), Paula Sapena (60 m.l. i llargada), Lucía Faus (60 m.l. i llargada), Sofia Olesen (60 m.t. i llargada), Skyla Hanscombe (60 m.t. i llargada), Jimena Jurado (500 m.l. i 60 m.l.), Adriana Sanchis (500 m.l. i 60 m.l.), Valeria Díaz (500 m.l. i 60 m.l.), Sofia Contreras (marxa i pes), Eric Emilov (llargada) i Andrés Soria, en 500 m.l. i llargada.
D’altra banda, en el Campionat d’Espanya Sub16 (Cadet) de Marxa en Ruta, celebrat diumenge a Getafe, José Marín va ser finalista, quedant en huitena posició amb 24.04.





