El CA Safor Delikia Sport viatja amb 36 atletes a l’autonòmic per clubs U20 d’este dissabte

El campionat es disputarà al palau Lluís Puig de València. L'objectiu és pujar al podi, almenys amb l’equip femení.
Palau-velòdrom Luis Puig de València. / Foto: FDM València.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport participarà este dissabte en el Campionat Autonòmic per Clubs U20 (júnior) en Pista Coberta, convocat al palau Lluís Puig de València. El club viatjarà amb 36 atletes a més dels seus respectius entrenadors per a les diferents disciplines, amb la confiança d’acabar en els primers llocs en les dues categories. Serà novament l’únic club de la comarca que estiga present en una competició d’este nivell.

El combinat masculí estarà format per Trinitario Pons, Bernat Pérez, Josshue Richards Manaca, Josuer Armando Rosero, Adrià Martínez, Juan Antonio Pérez Huerta, Antonio López, Joan Cloquell, Jordi Miret, Ricardo Rico, Alberto Fajardo, Andreu Almenar, Carlos Pellicer i Manel Soler.

Les xiques inscrites són Alexia Pedrós, Almudena de Quero, Alba Ortega, Cristina Segura, María Evangelista, Andrea Escrihuela, Paula Martín, Carla Monferrer, Neus Sansaloni, Mar Rodríguez, Sofia Rchi, María Pérez, Clàudia Martínez, Sara Segura, Marina Collado, Noelia Faus i Nuria Hernández.

A més, cinc atletes del CA Safor vestiran els colors del CA Els Sitges de Burjassot, cedits per a este campionat. Són Jorge Boscà, Borja Ortega, José Jiménez, Sergio Palomino i Iván Duarte.

El director esportiu del club, David Melo, assenyala que l’objectiu és pujar al podi, especialment amb el combinat femení, “tot i que no serà fàcil perquè el CA Torrent també té molt bon equip». En els últims dos anys les xiques han estat terceres, i en xics la millor posició va ser un quart lloc fa dos anys. Amb tot, Melo considera que el fet de participar també els servirà als atletes com bagatge en este començament de temporada.