El CA Safor Teika va ser el club més nombrós en el 10K Nocturn

Carlos Ferrando va ser tercer de la classificació general amb 32.07. Adrian Vadean va quedar tercer en la local, amb 34:18. La prova, organitzada pel Safor, es va celebrar dissabte passat. Un cop acabat el Circuit de la Marina Maria Boscà va pujar al podi com a segona de la categoria Veteranes C. Pilar Llopis va ser setena de la seua categoria en el Triatló València.
Alguns atletes ‘groguets’ participants en el 10K Nocturn el dissabte. / Foto: Col. La Noria.

El Club d’Atletisme Safor Teika va ser el grup més nombrós, amb 36 participants, en la desena edició del 10K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros, que es va celebrar dissabte passat, i tot això malgrat que era la mateixa entitat la que organitzava esta carrera, per la qual cosa molts socis van col·laborar com a voluntaris en comptes de posar-se el dorsal.

Grup de l’escola de triatló en el 10K amb el director, Carlos Ferrando, que va quedar tercer.

El millor resultat per al club va ser la tercera plaça de Carlos Ferrando, que va ser tercer de la classificació absoluta i primer en la categoria sènior amb un crono de 32:07. Ferrando és a més director de l’escola de triatló. En primer lloc va quedar Hassane Ahouchar, del club Clínica Alejandro Sanz, amb 31:21, i segon va ser Octavio Sanchis, del Serrano CA, amb 31:42. A més, en la classificació local masculina va ser tercer Adrian Vadean, també del CA Safor Teika, amb 34:18.

També dissabte va acabar el Circuit a la Peu de la Marina Alta amb la cursa de Benissa, de 8 km. En esta prova va pujar al podi María Boscà, com a primera de Veteranas C, i en la classificació general del circuit ha estat segona en esta mateixa categoria.

Maria Boscà en el podi de Benissa.

D’altra banda, diumenge al matí la platja de la Malva-rosa va acollir una nova edició del Triatló València. Amb quasi 500 inscrits la prova es va disputar en distància Supersprint i Sprint. En esta última va competir Pilar Llopis, que va ser setena en la categoria de Veteranes 1 amb un crono de 1:30:03.

Pilar Llopis en el Triatló València.