El club competeix este cap de setmana amb els seus dos equips en les finals per l’ascens a Divisió d’Honor

El club competeix este cap de setmana amb els seus dos equips en les finals per l’ascens a Divisió d’Honor
Una de les curses de la segona jornada de la Lliga Iberdrola a Gandia. / Foto: Xavier Cloquell.

 

El Club d’Atletisme Safor Teika competeix este cap de setmana en el Campionat d’Espanya de Clubs en Primera Divisió, la categoria de plata de l’atletisme espanyol, amb els seus dos equips absoluts, el masculí i el femení. Es tracta de l’octogonal d’ascens a Divisió d’Honor i es disputarà a l’estadi Gaetà Huguet de Castelló.

 

Se celebraran les finals pel títol de la Lliga Joma, masculina, i la Lliga Iberdrola, femenina. Al matí tindran lloc les de la Primera Divisió, i a la vesprada les de Divisió d’Honor, que donaran a conéixer el millor club espanyol de la temporada 2024. Les atletes del Safor competiran dissabte al matí i el torn dels “groguets” serà diumenge, també al matí.

 

L’equip femení del Safor s’enfrontarà a l’AD Marathon (Madrid), Cornellà Atlètic, AD Sprint (Madrid), Ría Ferrol, Oviedo Atletisme, SG Pontevedra i l’Atletisme Femení Celta de Vigo.

 

Per la seua banda, els xics del Safor s’enfrontaran a l’UCAM Cartagena, Celta de Vigo, Atletismo del Sur (Motril), Atlético de Salamanca, Universitat d’Oviedo, Durango Kirol Taldea (Vitòria) i l’AD Marathon de Madrid.Tots dos equips ja han aconseguit l’objectiu de la permanència, en ser segons en les seues respectives trobades anteriors, tant en la primera jornada d’abril, com en la segona de maig, per la qual cosa acudeixen sense cap pressió i amb molta il·lusió per fer un bon paper en esta final per l’ascens. Les quatre trobades seran retransmeses en directe en la pàgina web de la Reial Federació Espanyola d’Atletisme, en la plataforma “streaming” de la Liga +.

 

L’equip femení estarà format per: Iris Soler (100 m.l.), Laura Castillo (200 m.l.), Lucía Gramage (400 m.l.), Neus Sansaloni (800 m.l.), Soraya Camarena (1.500 m.l.), Neus Mas (3.000 m.l.), María Castellanos (100 m.t.), María de los Ángeles Robles (400 m.t.), Milena Gómez (llargada), Nubia Gallego (triple), Ariana Gómez (alçada), Salima Sibari (perxa), Paula Llop (martell), Elena López (disc ), Alejandra Álvarez (javelina), Irene González (pes) i María Muñoz en els 5 km marxa. L’equip de rellevistes 4×100 estarà format per Aitana Guerola, Laura Castillo, Iris Soler i Camila Estrebou. Les rellevistes 4×400 seran María Ángeles Robles, Camila Pagani, Iris Estruch i Lucía Gramage. Acudeix com a reserva Iris Polo en els 100 m.l. fora de concurs.

 

En l’equip masculí estaran Antonio Justel (100 m.l.), Jorge Almendros (200 m.l.), Jorge Boscà (400 m.l.), Javier Polo (800 m.l.), Rodrigo Sánchez (1.500 m.l.), Joel Camarena (3.000 m.l.), Carlos Muñoz (3.000 metres obstacles), Javier García (110 m.t.), Louis Dieumegard (400 m.t.), David Fernández (llargada), Christian López (triple salt), Raúl Bellón (alçada), Sergio Palomino (perxa), Arturo Climent (martell), Víctor Faus (disc), Ximo Ramón (javelina), Ángel Navarro (pes) i José Marín en els 5 km marxa. Els rellevistes 4×100 seran David Fernández, Javier García, Jorge Almendros i Antonio Justel, i l’equip 4×400 estarà format per Alejandro Martínez, Óscar Casteñeda, Udy Erete i Rafael Cubero. Acudeixen com a reserves Marcus Mensah i Carlos Giménez, en els 100 m.l. fora de concurs.

Traducir