El club competeix este cap de setmana en l’autonòmic cadet i en diversos provincials

El club organitza este dissabte a Gandia una jornada de Jocs Esportius Municipals adreçada a centres educatius.
Pavelló Lluís Puig de València.

El Club d’Atletisme Safor Teika acudirà a diversos campionats este cap de setmana. D’una banda, divendres, en categoria absoluta, es disputarà la segona jornada del provincial Sub23 (Promesa) i màster. El dissabte al matí al pavelló Lluís Puig de València tindrà lloc el Campionat Autonòmic Sub16 (Cadet) per Equips en Pista Coberta, on es donaran cita els 12 millors combinats. L’entitat ‘grogueta’ desplaçarà tant el seu equip masculí (que parteix com a tercer) com les xiques, que acudeixen amb la cinquena millor marca.

El dissabte a la vesprada, també al Lluís Puig, se celebrarà la primera jornada del provincial absolut. A més, el club organitza a Gandia este dissabte al matí la primera jornada dels Jocs Esportius Municipals, adreçada als centres educatius.

D’altra banda, diumenge a Lepe començarà el Campionat d’Espanya de Marxa en Ruta on acudiran, amb la selecció valenciana, dos atletes, Ángela Casanova (Sub18, Juvenil), que competirà en els 10 km, i José Marín (Sub16, Cadet ) que farà la cursa dels 5 km. I pràcticament a la mateixa hora, en la pista del riu Túria, a València, una vintena de joves ‘groguets’ estaran en el Campionat Provincial Sub14 (Infantil) Individual.