El club copa els podis de les curses de Sant Silvestre de Gandia i Tavernes de la Valldigna

A Gandia Pilar Vázquez, Andrea Abad i Carla Breco pugen al podi femení i en xics Jhoel Faus queda segon i Carlos Ferrando és tercer. El club s’emporta el premi a la millor disfressa. A Tavernes els guanyadors absoluts foren els vallers Borja Ortega i Neus Sansaloni. Les curses es van celebrar divendres passat sobre una distància de 3.000 metres.

Corredors del Club d’Atletisme Safor Teika participaren divendres passat en les curses de Sant Silvestre de Gandia i de Tavernes de la Valldigna, copant els podis en les proves, totes dues sobre una distància de 3.000 metres. Com és tradicional, l’última cursa de l’any es va desenvolupar en un ambient festiu, amb molts corredors disfressats i finalitats solidàries en cada localitat.

Arribada a meta de Pilar Vázquez. / Foto: Àlex Oltra.
Arribada de Johel Faus i Carlos Ferrando. / Foto: Vicent Just.

A Gandia va estar organitzada pel CC El Garbí, amb eixida i meta a la plaça Major. En xics Jhoel Faus va quedar segon i Carlos Ferrando va ser tercer. El primer va ser Youssef Ahatach, del CA Baleària. El podi femení va ser íntegre per al CA Safor Teika: Pilar Vázquez va quedar en primera posició, segona va ser Andrea Abad i tercera Carla Breco. A més, el club es va emportar el premi a la millor disfressa, un divertit “túnel de llavat” que van composar entre diversos corredors populars.

Grup de corredors del club en la Sant Silvestre de Tavernes.

A Tavernes la cursa la va organitzar el CA La Valldigna, a benefici de l’oenagé Xicotets Herois. Els guanyadors absoluts van ser Borja Ortega i Neus Sansaloni, tots dos de la Vall, i en xiques va ser tercera la benifaironera Ángela Casanova, tots ells del CA Safor Teika.

Borja Ortega primer (Foto CA La Valldgina) i a la dreta Neus Sansaloni, Gema Cucarella i Ángela Casanova.