El club desplaça a quatre atletes al Campionat d’Espanya Individual Promesa

Buscaran els títols en Salamanca Iván Duarte en llargada, Yago de la Fuente en triple salt, i en pes Rubén Mayor i Víctor Faus. Vora 50 atletes competiran en els autonòmics absolut i júnior, al pavelló Lluís Puig de València.
Yago de la Fuente.

El Club d’Atletisme Safor Teika viatja a diverses competicions este cap de setmana. La gran cita és el Campionat d’Espanya Individual Sub23 (Promesa) en Pista Coberta, a Salamanca, on van quatre atletes ‘groguets’, amb els seus respectius entrenadors: Iván Duarte (llargada), Yago de la Fuente (tercer amb la millor marca en triple salt), i en pes Rubén Mayor i Víctor Faus.

D’altra banda, dissabte a la vesprada se celebrarà el Campionat Autonòmic Absolut Individual, amb un gran nivell en la majoria de les proves. El club viatja amb 23 atletes. Diumenge al pavelló Lluís Puig de València tindrà lloc el Campionat Autonòmic Individual Sub20 (Junior), amb 25 esportistes del club, i a La Nucia hi ha un control de marques màster i absolut.

Amb estes competicions la gran majoria dels atletes de tecnificació del club finalitzarà la seua temporada d’hivern, tot i que continuaran aquells que tenen mínimes per a campionats nacionals en les seues respectives categories.