El club presenta a set atletes al nacional juvenil d’este cap de setmana a Castelló

Una d’elles serà Claudia Martínez, que dimecres passat va ser tercera classificada en triple salt en el Trofeu Nacional Nocturna de Gandia. Se sumen Daniel Ros, Josuer Armando Rosero, Sofia Rchi, Aina Olaso i dos més amb la samarreta del CA Els Sitges; Óscar Gimeno i Borja Ortega. La cadet Nerea Almiñana va competir amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya per Federacions en Edat Escolar. Bernat Pérez aconsegueix una mínima nacional júnior en els 100 metres llisos.
Claudia Martínez al míting ‘Nocturna de Gandia’. / Foto: Kike Aracil.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Claudia Martínez va ser tercera classificada en triple salt femení dins del Trofeu Nacional ‘Nocturna de Gandia’, el míting organitzat dimecres passat pel Club Atletisme Gandia, amb 11,78 metres. Claudia Martínez és precisament una de les atletes que presenta el club ‘groguet’ al Campionat d’Espanya Individual Sub18 (Juvenil) a l’Aire Lliure, que se celebra este cap de setmana a Castelló. Va aconseguir les seues mínimes en llargada i triple salt, i intentarà pujar al podi com a mínim en esta última modalitat. També acudiran a Castelló Daniel Ros (perxa), Josuer Armando Rosero (400 m.l.), Sofia Rchi (alçada), i Aina Olaso, en javelina. A ells se sumen dos atletes formats en l’escola del club i cedits al CA Els Sitges; Óscar Gimeno, en martell, i Borja Ortega en els 1.500 m.l.

D’altra banda, la martellista Nerea Almiñana va competir el passat cap de setmana amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya de Federacions Sub16 (Cadet) en Edat Escolar, a Madrid. El conjunt valencià va quedar quart en categoria femenina i setè en masculina. Almiñana va aconseguir per a la selecció una de les medalles de bronze, amb un llançament de 43,18 metres.

Nerea Almiñana amb la selecció valenciana i Bernat Pérez.

A més, la final masculina del Campionat de Clubs de Segona Divisió, diumenge passat a Valladolid, va deparar no sols l’històric ascens dels xics a Primera, sinó una mínima nacional Sub20 (junior) per a Bernat Pérez en els 100 metres llisos. Amb això, el club suma 24 mínimes per als pròxims campionats d’Espanya.

El club també estarà amb una trentena d’atletes en l’autonòmic individual Sub23 (promesa) i control de marques, que se celebra este dissabte a l’estadi del Túria de València.

FOTOGALERIA del Trofeu Nacional d’Atletisme Nocturna de Gandia en el perfil de Flickr del club.