El club reprén l’escola d’atletisme i triatló després de l’alçament de les restriccions

La Conselleria de Sanitat ja permet la pràctica de l’esport en instal·lacions a l’aire lliure com la pista d’atletisme, però els alumnes estaran dividits en grups estables de quatre, supervisats per diversos monitors. Es recorda als pares la importància de què els més menuts arriben amb 10 minuts d'antelació, perquè passen els pertinents controls de presa de temperatura i desinfecció de mans.
Entrenament en la pista de Gandia, en una imatge d’arxiu. / Foto: J. Cloquell.

El passat dilluns, 1 de març, es va reprendre en la pista Toni Herreros de Gandia l’escola d’atletisme i triatló del club, després que el Consell alçara part de les restriccions que va decretar en gener per a contindre la tercera onada de la pandèmia. Els grups de pares i adults també es van iniciar, tot i que fora de la instal·lació. Com és habitual, l’escola quedarà interrompuda per circumstàncies meterològiques adverses, especialment si plou.

Des del club s’ha fet un esforç important per a complir amb la nova normativa, que estarà en vigor almenys fins al 14 de març. Els grups des de ‘piponets’ fins a aleví es dividiran al seu torn en grups estables de 4 alumnes, que estaran supervisats per diversos monitors.

Per a la resta de grups no serà necessària cap agrupació extra, però l’activitat es realitzarà de manera individual, i mantenint les distàncies de seguretat en la mesura del possible. Així mateix, la mascareta serà obligatòria en tots els grups, a excepció d’esforços intensos o si el monitor respectiu així ho considera, en haver la suficient distància entre els alumnes. Els atletes dels grups de tecnificació que no tenien llicència federada també podran iniciar la seua activitat en l’horari habitual de les 19 hores.

Es recorda als pares la importància que els alumnes arriben amb 10 minuts d’antelació, per a passar els controls pertinents de presa de temperatura i rentat de mans amb gel hidroalcòholic, i per a començar les classes de manera puntual. L’eixida de la instal·lació de tots els grups és per la rampa situada al col·legi Gregori Maians.

D’altra banda s’informa que la seu del club, en l’avinguda del Grau, 40, torna al seu horari habitual, de 17:30 h a 19.30 hores, per a realitzar qualsevol tràmit que consideren oportú.

RESOLUCIÓ DE LA CONSELLERIA DE SANITAT EN ESTE ENLLAÇ.