El club tanca la temporada en pista coberta

El club va estar en el Campionat d'Espanya Junior de Salamanca amb tres atletes; Pau González, Camila Rodríguez i Candela Dapia. En l’autonòmic infantil, a València, Érika Llorca va ser campiona als 1.000 metres llisos.
Érika Llorca a València. A la dreta Candela Dapia, Camila Rodríguez i Pau González en Salamanca.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar en el Campionat d’Espanya Individual Sub20 (Junior) Short Track, que es va disputar a Salamanca, amb tres atletes: Pau González (salt amb perxa i heptatló), Camila Rodríguez (60 m.l.), i Candela Dàpia, en salt amb perxa.

Candela Dapia va iniciar la competició dissabte al matí. La pupil·la de José Vicente González va aconseguir l’onzè lloc en la final de salt amb perxa amb un millor registre de 3.45 metres. A més, Camila Rodríguez va competir en les eliminatòries de 60 metres llisos, on va passar a semifinals amb 7.78. L’atleta preparada per Teo Rodríguez va quedar sisena de la primera semifinal, amb una millor marca personal de 7.72.

Finalment, Pau González va ser desè en heptatló amb 4.645 punts. Pau, preparat pel reconegut exsaltador d’alçada Grigory Yegorov, va millorar les marques personals en quatre de les set proves del programa: 60 metres llisos (7.10), llargada (6.49), 60 metres tanques (8.49) i pes (10.26). En la resta va aconseguir 1.73 en altura, 4.10 en perxa i 3.14.81 en els 1.000 metres llisos.

Autonòmic infantil
D’altra banda, dissabte es va celebrar en el Campionat Autonòmic Individual Sub14 (Infantil) en Pista Coberta en el pavelló Lluís Puig de València. Érika Llorca es va imposar en els 1.000 metres llisos amb 3.09.89. Completaren la participació Carla Galdón, que va ser desena en la prova de salt amb perxa, i Érik Trota, huitè en salt d’altura.

Amb estes competicions els atletes de tecnificació del club “groguet” tanquen la temporada en pista coberta, i ja preparen la campanya a l’aire lliure, que començarà el proper 23 de març amb el Campionat Autonòmic Universitari.