El club va estar dimecres en curses del Real de Gandia i La Roda

En la Cursa de la Dona Sklum del Real de Gandia la victòria va ser per a Daniela García i Neus Mas va ser la segona dona en la Milla Urbana de La Roda. L'atleta Laura Castillo va competir amb la selecció espanyola en la Trobada Espanya-Portugal de Relleus 4x100, celebrada el 30 d'abril a Huelva.
Podi de la categoria menors de 15 anys en el Real de Gandia.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar en diverses proves populars el dimecres passat, aprofitant el festiu del Primer de Maig. Cal destacar la Cursa de la Dona Sklum del Real Gandia, de 4 km, on la victòria va ser per a Daniela García (CA Safor Teika), amb 15 minuts i 47 segons.

El podi de la categoria de menors de 15 anys va estar copat pel Safor, amb Daniela García (primera), Alejandra Savall (segona, amb 17.51) i Abril Pont, que va ser tercera amb 20.10. També va competir Gracia Faus, amb un crono de 24.55.

Neus Mas en el podi de la Milla Urbana de La Roda.

A més, en la Milla Urbana de La Roda (Albacete) va estar la crevillentina Neus Mas, sent segona en categoria femenina, amb un temps de 5.31.

Equip de rellevistes a Huelva. Laura Castillo és la segona per la dreta.

D’altra banda, el 30 d’abril es va celebrar a Huelva una Trobada Espanya-Portugal de Relleus 4×100, on una atleta del Safor, Laura Castillo, va competir amb la selecció espanyola en l’equip Sub23 femení, acompanyada per Esperança Cladera, María Hernández, Eva Ibarra i Paula Martínez. Quedaren segones en la Final A entre sis equips participants, amb 45.20.