El club va estar en el Trail de Carrícola i en la 10K Fem de València

Maria Alborch queda segona en la seua categoria en la mitja marató de muntanya amb un temps de 2:36:28. Maria Boscà va ser desena en la general de la cursa femenina amb 43:23. Andrea Abad queda setena amb la Universitat de València en el nacional de cross universitari.
Alguns dels corredors del CA Safor a Carrícola.

Una desena de corredors populars del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar el passat diumenge en la Mitja Marató de Muntanya de Carrícola. El millor resultat va ser la segona plaça en la seua categoria, Màster, per a Maria Alborch, amb un temps de 2:36:28 sobre una distància de 21 km i un desnivell de pujada de 780 metres. Uns altres participants van ser Quino Milvaques, Artur Vélez, Charo Pérez, José M. Metola, Natxo Peiró, Gisela Lucas, Iván Moreno, Marta Mormeneo, Silvia Valero i Lourdes Bou.

A més, Maria Boscà va estar diumenge en la 10K Fem de València, amb un temps de 43:23, desena de la general i quarta en la seua categoria, Veteranes A.

Maria Boscà en la 10K Fem de València. A la dreta Andrea Abad a Castelló.

D’altra banda, Andrea Abad va competir diumenge a Castelló en el Campionat d’Espanya Universitari de Camp a Través, representant a la Universitat de València. Va quedar en 28 posició en la seua carrera i setena per equips amb la UV. Amb el CA Safor ja va guanyar el circuit autonòmic de cross en categoria promesa (U23), per la qual cosa es va classificar per al campionat d’Espanya, que se celebra este diumenge a Càceres.