El club va estar en els triatlons de Xilxes i Cullera i en la Volta a Peu a Benitatxell

Maria Boscà va ser segona en Veteranes B a Benitatxell, dins del Circuit a Peu de la Marina. Carlos Ferrando va guanyar dissabte a Cullera el Campionat Autonòmic de Triatló Universitari, amb la Universitat d’Alacant.
Triatletes del CA Safor a Xilxes. A la dreta, David Martínez a Cullera.

Els esportistes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar el passat cap de setmana en diverses proves. Diumenge es va celebrar la cinquena edició del Triatló Olímpic Platges de Xilxes, composat per 10,2 km de cursa a peu, 41 km de ciclisme i 1,4 km de natació. Per part de l’entitat “grogueta” van estar Ausiàs Solanes (2:23:37), Óscar Pardo (2:30:50), José Juan Sanchis (2:55:37), i Sara Molina, amb 2:42:37.

D’altra banda, Carlos Ferrando es va proclamar dissabte a Cullera vencedor del Campionat Autonòmic de Triatló Universitari, amb un temps de 1:01:38, representant a la Universitat d’Alacant. Els participants van haver de completar 750 metres de natació, 20 quilòmetres de ciclisme i 5 quilòmetres de cursa a peu. També a Cullera, en la carrera ordinària i en la mateixa distància, va estar David Martínez, que va fer 1:29:44.

Maria Boscà, a Benitatxell. A la dreta podi de Cullera, amb Carlos Ferrando al centre.

A més, dissabte va tindre lloc la IV Volta a Peu al Poble Nou de Benitatxell, sisena prova puntuable del Circuit a Peu de la Marina, sobre una distància de 9,2 km. Fins a esta exigent cursa, considerada el “tourmalet” del circuit, es van desplaçar diversos corredors del CA Safor. Va pujar al podi Maria Boscà, segona en Veteranes B amb un temps de 42:14. També van participar Fernando Robles, Rafa Tavallo, Natxo Peiró, Miquel Sampablo, Vicente Estruch, Mònica Puig, Teresa Poquet i Tono Boscà.