El club va estar en la Quebrantahuesos, en la Travessia Platja de Tavernes i en el Corre de Nit

Suni Perales puja al podi en el Corre de Nit com a tercera classificada de la categoria Veteranes B. Un altre grup de corredors va participar en la Volta a Peu de Montaverner.
Participants en la Quebrantahuesos.

Els corredors populars i triatletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar en diverses proves el passat cap de setmana. Un nodrit grup no va faltar dissabte a una clàssica; la marxa cicloturista de la Quebrantahuesos, amb eixida i meta a Sabiñánigo (Osca), sobre una distància de 200 km, i amb 3.500 metres de desnivell positiu. Discorre entre Espanya i França i es caracteritza sobretot pels seus quatre ports de muntanya: Somport, Marie Blanc, Portalet i La Hoz, a Jaca.

Entre els 8.000 participants la representació ‘grogueta’ va estar formada per Ferran Estruch, Vicent Mengual, Vicent Fuster, Marc Faus, Fernando Rocher, Sergio Chova, Àngel Vitoria, Óscar Pardo i Juan Andrés Artés. Este últim va fer el millor crono del grup, amb 7 hores i 8 minuts.

Membres del CA Safor en el Corre de Nit. Baix, Suni Perales, tercera al podi de Veteranes B.

Ja en la comarca es va disputar dissabte el XI Corre de Nit, la cursa popular nocturna entre les platges de Bellreguard i Guardamar, amb 7,4 km, on hi hagué 30 corredors ‘groguets’. Va destacar Suni Perales, qui va pujar al podi com a tercera classificada en la categoria de Veteranes B.

Corredors a Montaverner, i baix a la Travessia Platja de Tavernes.

Un altre grup es va decantar per la XV Volta a Peu de Montaverner, dissabte, amb una distància de 7,5 km; en concret Maria Boscà, Rafa Tavallo, Chimo Canet, Tono Boscà i Silvia Ortolà. També dissabte es va disputar la IV Travessia Platja de Tavernes, en aigües obertes, on en la prova dels 2.000 metres, van estar José Juan Sanchis, Vicent Gregori i Kevin Santos.