El club va estar en les curses de Miramar i Llutxent, i en la travessia nedant de Dénia

A Miramar pujaren al podi Mónica Mahiques, Silvia Valero, David Ferrairó i Armand Lascoutounas. Sara Molina venç en la Travessia La Mar de Dénia en la seua categoria (M40) i es proclama subcampiona absoluta del Circuit d’Aigües Obertes de la Marina Alta.
Grup de corredors del CA Safor Teika a Miramar. / Foto: Crono4Sports.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar representat en diverses proves populars el passat cap de setmana. En la XXVIII Volta a Peu Miramar, dissabte, amb 8.000 metres, va participar una quinzena de corredors ‘groguets’. Pujaren al podi David Ferrairó (2n en Veterans C), Armand Lascoutounas (3r en Veterans C), Mónica Mahiques (3a en la general femenina i 1a en Veteranes C, amb 32:47), i Silvia Valero, segona en Veteranes B.

També dissabte es va celebrar la XVII Volta a Peu a Llutxent, sobre una distància de 7,7 km, on van estar María Boscà (3a en Veteranes A, amb 36:46), Rafa Tavallo, Chimo Canet i Tono Boscà.

David Ferrairó, Armand Lascoutounas i Mónica Mahiques en els podis.

D’altra banda, diumenge va tindre lloc la travessia La Mar, a Dénia, de 1.500 metres a la platja de la Marineta Casiana, darrera puntuable per al VII Circuit d’Aigües Obertes de la Marina Alta. Sara Molina va guanyar la prova en la seua categoria (M40), amb un crono de 22:07, i amb esta victòria també es va proclamar subcampiona absoluta de l’esmentat circuit. També van competir Anatoliy Gryshchenko, Paco Escrivà, Manuel Criado, Ximo Cremades i Álvaro Nogueroles.

Sara Molina a Dénia i a la dreta Maria Boscà i Tono Boscà a Llutxent.