El club va organitzar diumenge un gran entrenament per a preparar la marató de València

El club va dissenyar dos recorreguts de 16 i 30 quilòmetres per als socis que tenen previst participar a la prova reina. Uns altres ‘groguets’ van estar en curses populars de Xaló, Carrícola i Ondara.
Els participants en l’entrenament el diumenge, abans de començar.

El Club d’Atletisme Safor Teika va organitzar diumenge passat un entrenament per als socis que participaran en la Marató de València, que serà el pròxim diumenge, 5 de desembre. Els corredors van eixir a les 7.30 hores del matí des del poliesportiu de Gandia. Van ser dues curses de 16 i 30 quilòmetres, que van discórrer per asfalt, cap a la platja, i també per camins rurals de la marjal de Xeraco. Mira ací el recorregut de 30 km.

Un moment de l’entrenament per la marjal.

Diversos ciclistes senyalitzaven la presència dels corredors als conductors per a evitar riscos. A més, un altre equip de ‘groguets’ es van oferir com a voluntaris per a senyalitzar i controlar l’itinerari i preparar dos punts d’avituallament, un d’aigua i un altre de sòlid, este últim amb productes de Teika.

D’altra banda, uns altres corredors del club van participar en diverses carreres populars diumenge passat. Jorge Anduig va fer la Mitja Marató de Muntanya de Carrícola, aconseguint una 14a posició en la categoria màster amb un temps de 2:13:00. David Bona va córrer el Bèrnia Moscatell Trail, per Xaló i la serra de Bèrnia, 21 km amb un desnivell positiu de 1.300 metres on va invertir més de 3 hores. I a la Cursa Solidària contra el Càncer d’Ondara van estar Antoni Ortega (pare i fill).

David Bona, Jorge Anduig i els corredors d’Ondara.