El club va participar amb set esportistes en els campionats interprovincials U12 i U14

El saltador Jordi Miret tanca la temporada en pista coberta amb la millor marca nacional infantil en alçada i rècord del club: 1,66 m. Les dues proves es van disputar dissabte passat al palau velòdrom Luis Puig de València.
Jordi Miret i Julia Estruch.

El passat dissabte es va celebrar al palau velòdrom Luis Puig de València el Campionat Interprovincial per a les categories U12 (infantil) i U14 (aleví), amb els millors atletes de Castelló, València, Alacant i Múrcia. A la cita, que tancava les competicions en pista coberta per a estes categories, va estar present el Club d’Atletisme Safor Delikia Sport amb set membres de l’escola.

Quant als infantils van participar Marta Pérez (alçada), Joana Escrivà (segona en pes de 3kg amb 9.09 m), Andreu Almenar (perxa) i Ángela Casanova, que va ser primera en els 3.000 metres marxa amb un temps de 16:15.39.

Cal destacar el registre de Jordi Miret en alçada, amb un salt de 1.66 m. Es tracta de la millor marca nacional infantil de la temporada i rècord del club. El gandià, amb només 13 anys, ja té clar que vol especialitzar-se en salt. «Tècnicament és molt bo, està entrenant una mica més i es nota la seua evolució», destaca el seu entrenador, Miguel Ángel Soler, i afegeix que «li agrada l’atletisme I a més ho compagina molt bé amb els seus estudis». El passat mes de febrer Jordi va ser medalla de plata al Campionat Provincial de Proves Combinades, disputat a Ontinyent, i or en l’autonòmic individual en la seua especialitat.

Pel que fa al campionat aleví van competir Julia Estruch, que va ser tercera en els 500 metres amb 1:32.99, i Xavi Cabanilles, quart en els 1.000 metres amb 3:21.54. Les categories inferiors comencen este dissabte la temporada a l’aire lliure amb el provincial individual infantil, a Xàtiva.