El club va participar en el Dia Olímpic organitzat per primera vegada a Gandia

L'entitat 'grogueta' va realitzar dissabte al matí exhibicions en la pista, en col·laboració amb el CC El Garbí i el Grau Mitjà de Tècnic d'Atletisme que s'imparteix a l'IES Maria Enríquez. Un dels esportistes olímpics convidats va ser Toni Andrés, monitor de l'escola del CA Safor.
Membres del CA Safor, del CC El Garbí i del Grau Mitjà de Tècnic d'Atletisme, a la pista de Gandia dissabte passat.
Membres del CA Safor, del CC El Garbí i del Grau Mitjà de Tècnic d’Atletisme, a la pista de Gandia dissabte passat.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present dissabte passat, 2 de juny, en el Dia Olímpic. Es tracta d’una cita organitzada pel COE per a commemorar el naixement dels Jocs Olímpics. En les seues tres edicions anteriors s’havia celebrat a la Comunitat de Madrid, però l’aliança amb la Fundación Trinidad Alfonso va propiciar que esta última es traslladara a la Comunitat Valenciana, i en concret a Gandia.

Part dels esportistes olímpics, entre ells la nadadora Lydia Morant (actual regidora d'Esports) i Toni Andrés, a l'esquerra. / Foto: Natxo Francés.
Part dels esportistes olímpics, entre ells la nadadora Lydia Morant (actual regidora d’Esports) i Toni Andrés, a l’esquerra. / Foto: Natxo Francés.

La jornada es va obrir amb una desfilada inaugural, a l’estil dels Jocs Olímpics, en què van participar xiquets i monitors de diferents clubs. Entre els 12 esportistes olímpics va estar Toni Andrés, que va competir en Sydney 2000 i actualment és entrenador a l’escola del CA Safor. Entre altres disciplines olímpiques, durant el matí hi va haver exhibicions esportives a la pista d’atletisme, amb els dos clubs de la ciutat (el CA Safor i el CC El Garbí), i els professors del Grau Mitjà de Tècnic d’Atletisme, que s’imparteix a l’IES Maria Enríquez de Gandia.