El club viatja al Campionat d’Espanya Juvenil amb Laura Sanchis, Irene Escrivà i Belén Sospedra

La prova es disputa este cap de setmana a Barcelona. El club també hi serà a la Reunió Autonòmica de Fons, a Torrevella, amb Neus Mas, Carla Breco i José María Martínez.
Palau Sant Jordi de Barcelona.

El Club d’Atletisme Safor Teika acudeix al XLIII Campionat d’Espanya Individual Sub18 (Juvenil) en Pista Coberta, este cap de setmana al Palau Sant Jordi de Barcelona, ​​amb tres atletes: Laura Sanchis, Irene Escrivà i Belén Sospedra.

Belén Sospedra competeix en els 60 metres tanques, amb una marca de 8.82 (la huitena millor de les inscrites); la perxista Irene Escrivà té un registre inicial de 3.25 metres, i Laura Sanchis arriba la tercera en salt de llargada amb 5,66 metres, una gran marca que va realitzar dissabte passat en un control i que representa rècord absolut de club.

El campionat, a porta tancada, es podrà vore per «streaming» a través de la plataforma de LaLigaSportsTV. Hi participaran un total de 296 atletes repartits a parts iguals (148 homes i 148 dones), pertanyents a 141 clubs. És la segona vegada que Barcelona acull un campionat per a esta categoria, després d’un llunyà 1970, quan es va celebrar a la pista instal·lada en la Fira de Mostres, ja desapareguda.

D’altra banda, el club «groguet» també estarà representat en la Reunió Autonòmica de Fons, dissabte a Torrevella, amb Neus Mas a la competició dels 10.000 metres, i Carla Breco i José María Martínez Bernáldez en els controls dels 5.000 metres. Un altre grup d’atletes cadets es desplaça a València per a un control de marques.