Els alevins comencen la temporada amb el provincial individual

El campionat es va disputar dissabte passat a Torrent. També hi hagué un control de marques per als infantils. L’expedició ‘grogueta’ la van formar en total una vintena de xiquets.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar amb una vintena de xiquets en el Campionat Provincial Individual Sub12 (aleví), i control de marques Sub14 (infantil), disputat dissabte passat a Torrent, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. Hi destacaren Salima Sibari, que va ser medalla d’or en 500 m.l. i setena en la prova dels 60 metres llisos, a més de Naiara Pérez (5a en 2.000 m. marxa), Wiam Oubibi (5a en pes), Arnau Climent (5é en pes i huité en tanques), Gemma Martínez (6a en pes), i Hugo Molina, que va ser 6é en tanques i 7é en alçada. Oubibi també va competir en 60 m.t., i Martínez en 60 m.l.

També participaren Álex Prats (60 m.l. i alçada), Joan Prats (60 m.l. i alçada), Rubén Escrivà (60 m.l. i 1.000 m.l.), Sebastián Barber (60 m.l. i 60 m.t.), José Lionel Franco (60 m.l. i pes), Pedro Pérez (60 m.l.), Laertes Peña (60 m.l.), Victoria Revueltas (60 m.l. i 60 m.t.), Norah Bodí (60 m.l. i llargada), Nerea Gadea (60 m.l. i pes), Camila Estrebou (60 m.l.), Claudia Alriols (60 m.l.), Alejandra Blanes (60 m.l.), Claudia Vázquez (60 m.l.), Arnau Climent (60 m.t. i pes), Mario de los Santos Juanes (60 m.t. i llargada), Claudia Sendra (60 m.t. i llargada), Edurne Pellicer (60 m.t.), Irene Barber (500 m.l. i 60 m.t.), Lluna Villar (llargada i pes) i Naira Pérez, en pes.

Tots ells van estrenar la nova equipació de club. “La valoració va ser positiva, tot i que en estes edats no pretenem un atletisme tan competitiu, sinó fomentar el companyerisme i que s’animen entre ells”, va assenyalar l’entrenador, Miguel Ángel Soler.