Èxit de participació en el «Jugant al Atletisme» organitzada pel Club Atletisme Safor Delikia Sport .

Jugant al atletisme

El dissabte passat al matí , es va celebrar el Jugant el Atletisme al pavelló municipal del Poliesportiu de Gandia , on van participar més de 250 xiquets i xiquetes dels col · legis i Clubs de Gandia . La competició va estar organitzada pel Club Atletisme Safor Delikia Sport amb la col · laboració del Servei de Esports i l’Ajuntament de Gandia .

FOTOS (Alejos Juan)

El Jugant el atletisme és una competició on es competeix per equips , i cada equip disputa les següents proves : relleu 10×10 ,llançament de javelina blaneta, llançament de baló medicinal , bot lateral d’un obstacle , tir al cèrcol , bot de llargada de parat i relleus de velocitat . Té la peculiaritat que es disputa sempre en un pavelló cobert , on la proximitat dels pares i assistents a les proves li dóna una ambient únic i especial.

Per part de l’escola , van participar un total de 100 xiquets/xiquetes, sent el club / col · legi esportiu amb més presència . L’escola va presentar 4 equips en categoria benjamí masculina , 4 equips en categoria benjamí femenina , 2 equips en categoria aleví masculina , 2 equips en categoria aleví femenina ,i un equip infantil masculí i un altre infantil femení .

Amb aquesta competició es tanca el curs 2013/2014 de competicions locals , on l’escola del Club Atletisme Safor Delikia Sport ha organitzat les 4 competicions locals que s’han disputat a la ciutat ( Cross Escolar , les 2 Jornades d’Atletisme en Pista , i el Jugant al atletisme ) ajudant a promocionar l’ atletisme  base i de promoció entre els Clubs i escoles de la comarca de la Safor i La Valldigna.

CONTROL DE MARQUES INFANTIL EN ALACANT

D’altra banda , dissabte un total de 10 atletes infantils es van desplaçar fins a Alacant , buscant millorar les seves marques per poder estar presents en el Campionat Autonòmic Infantil que es disputarà el proper dissabte  tambè a Alacant . Tots els xiquets alli presents van millorar les seues marques de la temporada i el més destacat va ser Unai Zamora , a la prova de javelina , on amb un registre de 34.41 aconseguia la sisena millor marca nacional infantil , i rècord de l’escola en aquesta disciplina i categoría .

Traducir